2 Ara 2012

CHINA GLAZE / OJE TANITIMI

Gönderen Unknown zaman: 17:11
MERHABA ARKADAŞLARIMM..
 
Bugun  ürünümüz CHİNA GLAZE sizlerle..:)
öncelikle   www.kozmetiksite.com  gelen paketimi gördüğümde çok sevindim ve açtığımda ojeyi görünce o rengini o tonunu  çok sevindim..
hemen tırnagıma sürdüm..
ilk katını sürdüğümde  normal ojeler gibi parlak canlı fosforlu gibi duruyordu sonra bi baktım kurudukca mat gibi olmaya basladı..
açık renk oldugu için 1 kat yetmedi ve 2. katı sürdüm..
2katı sürdükten sonra kurudu ve muhteşem bir görüntü ortaya çıktııı..
çok parlak olmayan..  ve fosforlu oldugundan dolayı parlak olunca dikkat  çeker mı diye düşünüodum ama..
kuruduktan sonra bi baktım dikkat çekcek bir parlaklıgı olmamasına ragmen harika bir şekilde durdu ve bayıldım diyebilirim normal ojelerden çok farklı durdugu kesinn..!
ve ne fırca izi ne pürüzlük hiç bir sorun yapmadan anında kurumaya başladı..
şuan tırnaklarımda CHINA GLAZE ile sizlere  yazıyorum :)
baktıkca bakasım geliyo rengi çok tatlııı oje degil çok başka duruyor..
bunların diğer renk ve serilerinden almak istiyorum acileenn :)
sizde deneyın ve CHİNA GLAZE  renkleri ile tırnaklarınızın güzelliğini meydana çıkartın :)
bu ojeleri nerden alabiliriz diye bir düşünceniz olursa hemen size site adreslerini veriyorum ve inceleyin onlarca secenek milyonlarca renk  katagorilerini inceleyin arkadaşlarımm..
benim size söyliceğim tekk şeyy bayıldımmm ve yine bayıldımm ! :)
 
şimdik sizde yeni ojeler ve yeni kampanyaları takip ederek..
çok başka ojelerle hayatınızı değiştirebilirsiniz :)
 
  www.kozmetiksite.com ' u takip etmeye devam edin güzelliğiniz için yeni ürünler keşfedin !
 
 











2 yorum:

Tirnaklar Fora dedi ki...

Ojenin adi ?

Unknown dedi ki...

Flip Flop Fantasy , Neon bir renk.

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review