1 Oca 2013

YILBAŞI HEDİYESİ SONUCUM.. :)

Gönderen Unknown zaman: 10:13
MERHABA ARKADAŞLARRIMM..

YILBAŞI HEDİYELERİM BUGUN BİTTİ VE SONUCU HEMEN ACIKLAMAK İSTİYORUM..
SANSLI ARKADAŞIMI ŞİMDİDEN TEBRİK EDERİM BU ÜRÜNLERİ KULLANDIKCA BENİ HATIRLAMASINI DİLERİM VE YENI YILINIZI KUTLAR BÜTÜN YORUM ATAN ARKADAŞLARIMA TEŞEKKÜR EDERİM :)

 ARA ARA YİNE ÇEKİLİŞLERİM OLCAK TAKİBİ BIRAKMAYIN :)

154 KİŞİ YORUM YAPMIŞ AMA  MERVE AYDIN ARKADAŞIM 2 KERE YORUM YAZDIGINDAN 1. YORUMU KABUL EDİLDİ V 2 KİŞİNİNDE SİLDİĞİ YORUMLAR VARDI BUYUZDEN  ÇEKİLİŞE KATILAN KİŞİ SAYISI 151 OLDU VE ONUN ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRİLDİ..

GELİYORUZZ RANDOM.ORG SONUCUMUZA :)

 KAZANAN ARKADAŞIMM 115. YORUMU İLE  ELİF  TÜRKAY  OLDUU :)


merhabalar blogunun izleyicisiyim. Hayırlı olsun çekilişin. Çekilişteki ürünleri çok begendım ve bırkacını kullanmıstım.
facebook adresım olmadıgı ıcın orda yayınlamadım ama arkadaslarıma duyurdum
(Twitterda takip edip duyurdum)
https://twitter.com/elifftrky/status/278235636861902848


https://twitter.com/elifftrky
elif.turkay@windowslive.com
Sevgiler




TEBRİK EDERİM ELİF  ADRES BİLGİLERİNİ didemokan1509@hotmail.com  BEKLİYORUM :)

2 yorum:

eliff dedi ki...

Merhabalar(: sonucu görünce çok sevindim. Bu güzel hediyeleri kazanmıs olmam beni çok mutlu etti. Tabiki her kullandıgımda hatırlayacagım ve bu blogu takip etmeye devam edeceğim. Tekrar çok çok tesekkurler. Yeni yıl hep boyle mutluluk içinde geçsin. Adres bilgilerimi mailine yolladım. Tekrar tesekkurler :)

Unknown dedi ki...

tebrik ederim mailini aldım :) en yakın zamanda adresıne teslım edıyorum :) nice seneler

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review