17 Nis 2013

dermostil.com işbirliği ile yaptığımız kampanya ürünlerim geldi :)

Gönderen Unknown zaman: 10:16
          Merhabala Arkadaşlar

www.dermostil.com işbirliği ile muhteşem bir kampanyamız olmuştu :)
katılılan herkese teşekkür ederiz kazananlarıda tebrik ederim :)




ürünlerim geldi ve sizlerle paylaşmak istedimmm :)

2 adet ORLY oje 1 tanesi mat  ve VICHY 3ın1 krem henüz denemedim..

Bugun sizlere mat olanı değil ama 2. gelen ORLY ojesi sürmüşken onuda resimlendiriyim dedim :)


ORLY  ojeyi sürdüğümde hemen kurudu ve tırnakta cok hoş durdu..
rengine bayıldım burda tam belli olmasada pembemsı bi rengi var kırmızı gibi göründüğüne bakmayın  tatalı bir pembe :)

çok memnun kaldım mat olanı ilk geldiği gün sürdüm ama aceleyle çıkıyodum bozuldular hep silmek zorunda kaldım  matt olanda muhteşem diyebilirim :) yakında onuda sizlere yayınlayacagım :)





  TEŞEKKÜR EDERİM     www.dermostil.com  :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review