11 Tem 2014

LaCasaDelosAromas ile 100 kişiye HEDİYE..

Gönderen Unknown zaman: 16:16
       LaCasaDelosAromas ile 100 kişiye Hediye..


EKOZ KOZMETİK kampanyamızı 50 kişiden 100 kişiye çıkartmıştır evet doğru duydunuz arkadaşlar tam 100 izleyici kazanacak :)




la casa de los aromas sız ev kalmayacak  , bu ayki çekilişimizle yine birbirinden güzel ürünlerini sizlerle tanıştırmaya devam ediyoruz..


Birbirinden güzel kokuları kazanma sansıı çok yüksek olan bu kampanyaya katılmak için



*Facebook sayfasında 3 ürüne yorum yazın-beğenip-paylaşın: EKOZ KOZMETİK


*Siteden beğendiğiniz bir ürünü seçin linkini alın: EKOZ KOZMETİK


  KAMPANYAYA KATILMAK İÇİN TIK TIKKK (BİROJEDİYARINI SECİNİZ)

ÖNEMLİ NOT

*aldığınız linkle birlikte  (ad, soyad, telefon , adres ve BİROJEDİYARI blogundan geldim  , beğendim, paylaştım ) bilgilerini firmanın sitesinde ki iletişim formuna doldurun. bilgilerinizi eksizsiz dolurun arkadaşlar yoksa kazansanız bile elinize ulaşmayacaktır..

KAMPANYAA KATILIM

BURDAN BİROJEDİYARI SEÇEREK LİNKLERİNİZİ YAYINLAMANIZ GEREK YOKSA GECERSİZ SAYILACAKTIR .


not: blogumdaki yorumumada katıldım yazarsanız sevinirim arkadaşlar kimlerin katıldıgını görebilmem için :)

sevgiler herkese bol sans dilerim :)

8 yorum:

kıymet şenel dedi ki...

katıldım

Unknown dedi ki...

http://www.ekozkozmetik.com/cubuklu-koku30-ml-home-fragrance/urun/5
https://www.facebook.com/selime.nail/posts/904121729604543 duygu yıldızdoğan olarak izliyorum

Unknown dedi ki...

katıldımm

mehpare01 dedi ki...

katıldım

Unknown dedi ki...

katıldım

tweety dedi ki...

suzan uğur katıldım

Unknown dedi ki...

katıldım

Unknown dedi ki...

katıldım

Yorum Gönder

 

BİR OJE DİYARI Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review